Spoštovane stranke,
Od 20.4.2020 je naš
razstavni salon ponovno ODPRT!
Delovni čas je kot običajno:
PON., TOR. in ČET. od 7:30 - 16:00
SRE. od 7:30 - 17:30, PET. od 7:30 - 15:00


O nas

2001

Podjetje LARS sva leta 2001 ustanovila Matej Lilija in Robert Strah. V tem času je podjetje prehodilo nekaj pomembnih korakov. Najprej smo začeli tržiti repro material za strojno vezenje. S podjetjem Chonbang iz Južne Koreje, ki nam dobavlja sukance sodelujemo uspešno že od vsega začetka. Zastopstvo imamo za vse države nekdanje skupne države. V letu 2003 smo začeli nekajletno sodelovanje s proizvajalcem strojev za vezenje podjetjem Inbro. Aktivno smo jih, predvsem preko sejmov, predstavljali v Bosni, na Hrvaškem in v Srbiji. Italijansko podjetje Azienda nam dobavlja ostale materiale, ki so potrebni pri izdelavi kvalitetnega vezenja.

2005

Leta 2005 smo našo ponudbo razširili na področje tekstila za promocijo. V naši ponudbi je preko 50 blagovnih znamk, od najpomembnejših predstavnikov pa do znamk, ki poskrbijo, da bo naročnik z njimi zares »ekskluziven«. Tekstil nam je omogočil rast in selitev v večje prostore v Trzin.

2008

V letu 2008 smo navezali stike s podjetjem Objectflor iz Nemčije. Najprej smo se sami prepričali v kakovost njihovih talnih oblog. Potem smo začeli s prodajo najprej programa LIGHTLINE. Kasneje pa smo, ob uspešnem začetku sodelovanja, dobili od podjetja Objectflor še druge programe: kompleten program vinilnih talnih oblog Karndean, Expona Domestic Clic in tehnične vinilne talne obloge Polyflor.

2011

V letu 2011 smo vzpostavili kontakt in potem tudi začeli sodelovanje z nemškim podjetjem Döllken. Zaključne letve EP 60, ki so v istih dizajnih, kot talne obloge Karndean, so bile zelo dobro sprejete.

2014

Zaključne talne letve EP60 so z našimi talnimi oblogami najboljša rešitev za vsak prostor. Na zalogi imamo 34 dizajnov. V drugi polovici leta pa smo začeli s prodajo novih talnih oblog CONCEPTLINE LOC (klik sistem). Kakovostne talne obloge potrebujejo tudi kakovostno montažo. Zato smo organizirali že 4. tehnično izobraževalno delavnico za polagalce talnih oblog. Izvedli smo jo s pomočjo naših dveh glavnih dobaviteljev iz Nemčije 6. februarja v hotelu Mons.

2015

Na zalogi imamo že 9 dizajnov CONCEPTLINE LOC, ki postaja vse bolj popularna talna obloga. Lahko se polaga na obstoječe talne obloge ali direktno na estrih. Ob tem povečujejo naš prodajni zagon tudi letve. Na zalogi jih imamo preko 60 dizajnov. Zaključne talne letve in vinilne talne obloge smo predstavili na sejmu DOM 2015 med 10. in 15. marca. Prvič smo predstavili novi slogan: TLA OBLIKUJEJO DOM.

2016

Po uspešno zaključenem lanskem letu smo aktivno začeli novo leto. 1. marca smo skupaj z našimi dobavitelji uspešno izvedli 6. Larsov tehnični dan ter praznovali 15 letnico podjetja. Dogodka se je udeležilo približno 50 naših kupcev. Tekom celega dne sta potekali delavnici o talnih oblogah ter zaključnih letvah. Prvič se je predstavil dobavitelj alu profilov podjetje Kügele iz Avstrije. Poskrbeli smo tudi za druženje ob bograču ter sodu piva. Talne obloge in zaključne letve se bodo od zdaj prodajale še bolje :)

2017

Septembra 2017 je sledilo novo poglavje v uspešni Larsovi zgodbi. Trzinu smo pomahali v slovo in se preselili v večje prostore na Letališko cesto 34 v Ljubljani. Z večjim skladiščem bomo tako lažje poskrbeli za še večjo zalogo vinilnih talnih oblog Karndean, zaključnih letev Döllken in Decora, veznih materialov Uzin, ALU profilov Kügele, podlog Arbiton in različnega orodja Wolff in Steinel. Našo ponudbo pa bomo v kratkem še razširili z novo kolekcijo vinilnih talnih oblog Kardean.

NOVO

Nakupi na obroke s karticami NLB in DINERS. Najmanjši obrok 50,00 €!

Ta stran uporablja piškotke.

Z nadaljevanjem obiska strani soglašate z njihovo uporabo. Preberi več ...

Razumem
Piškotek je v računalništvu podatek o uporabniku, ki ga spletni brskalnik shrani na računalniku ali drugi elektronski napravi za možnost nadaljnje uporabe. Gre za informacije, ki se ob obisku posamezne spletne strani shranijo na posameznikov računalnik in so ob ponovnem obisku iste strani uporabljene za prepoznavanje, sledenje in zbiranje specifičnih informacij o internetnih uporabnikih, kot so npr. preference do določenih strani/vsebin ali nakupovalne navade na spletu.